Mvh
Ja jo det funkar på dekaler av normalt skick. Dock så är det som sitter på 240 någe jävla under till dekal. värma hjälper ej ja såvida man kanske inte tar gasen då men det medför betydligt större problem. förtunning hjälpte ej enda sätet jag fick bort dom när jag skulle lacka om min 240 var vinkelslip och knappt då försvann dom.danny-16vt skrev:Hehe.. Ja jag använde mig av värmepistol och trasa med förtunning + lite shitskrapa... Lite nytta av rekond utbildningen har man allt, förutom att de flesta hade kommit på det själva..
Mvh
Ofan... Då hade jag tur med den på bakskärmen då med andra ordDjo skrev:Ja jo det funkar på dekaler av normalt skick. Dock så är det som sitter på 240 någe jävla under till dekal. värma hjälper ej ja såvida man kanske inte tar gasen då men det medför betydligt större problem. förtunning hjälpte ej enda sätet jag fick bort dom när jag skulle lacka om min 240 var vinkelslip och knappt då försvann dom.danny-16vt skrev:Hehe.. Ja jag använde mig av värmepistol och trasa med förtunning + lite shitskrapa... Lite nytta av rekond utbildningen har man allt, förutom att de flesta hade kommit på det själva..
Mvh
Så hårt och segt satt det på min bil iallafall.
Ja du kanske har mer tur med dina får välla hoppasdanny-16vt skrev:Ofan... Då hade jag tur med den på bakskärmen då med andra ordDjo skrev:Ja jo det funkar på dekaler av normalt skick. Dock så är det som sitter på 240 någe jävla under till dekal. värma hjälper ej ja såvida man kanske inte tar gasen då men det medför betydligt större problem. förtunning hjälpte ej enda sätet jag fick bort dom när jag skulle lacka om min 240 var vinkelslip och knappt då försvann dom.danny-16vt skrev:Hehe.. Ja jag använde mig av värmepistol och trasa med förtunning + lite shitskrapa... Lite nytta av rekond utbildningen har man allt, förutom att de flesta hade kommit på det själva..
Mvh
Så hårt och segt satt det på min bil iallafall.![]()
... Hade hoppats på samma resultat på alla
... Jaja, det ska ju lackas om så
Kul att du tog dig tid och läste!Indalsman skrev:Har läst igenom tråden och är grymt imponerad hur du förvandlar en bus-240 till en seriös pärla![]()
Har själv haft tanken att slå ihop en 240 -93 med en 240 från -75, allt ska se ut som 75 fast med allt det bästa under skalet, helst en full utrustad volvo