Re: Volvo 360 GL Redline-88
Postat: 22 december 2016, 19:50
hur lyckas du döda en rödblock
kan ju säga att min 244a med b21A med 530topp och okänd kamaxel(troligtvis A-kam) känns betydligt starkare än b200, har planer att testa lite olika kammar, har t-kam, A-kam och troligtvis en K-kam(405 topp med okänd kam) efter det ligger planer på att stoppa i b21 och b23(om de är räddningsbara)
i gymnasiet gjorde vi ett projektarbete och bänkade en 244 tror det var b21a i den(osäker) vi testade m-kam, a-kam, D-kam, h-kam vx3-kam och en nisse hedlund kam och där var d-kammen trevligast och a-kammen 2a och resten sög
vi får se hur det blir i framtiden, L/LE/LU-jetronic ska vara väldigt enkelt att mappa om och med mappningsbar 123 tänding skulle nog en hel del gömda hästar kunna titta fram
men detta är långt fram i tiden drömmar man ska hinna med det och ha pengar till det
kan ju säga att min 244a med b21A med 530topp och okänd kamaxel(troligtvis A-kam) känns betydligt starkare än b200, har planer att testa lite olika kammar, har t-kam, A-kam och troligtvis en K-kam(405 topp med okänd kam) efter det ligger planer på att stoppa i b21 och b23(om de är räddningsbara)
i gymnasiet gjorde vi ett projektarbete och bänkade en 244 tror det var b21a i den(osäker) vi testade m-kam, a-kam, D-kam, h-kam vx3-kam och en nisse hedlund kam och där var d-kammen trevligast och a-kammen 2a och resten sög
vi får se hur det blir i framtiden, L/LE/LU-jetronic ska vara väldigt enkelt att mappa om och med mappningsbar 123 tänding skulle nog en hel del gömda hästar kunna titta fram
men detta är långt fram i tiden drömmar man ska hinna med det och ha pengar till det