Clips till navkapslar

Här kan du lägga in allt som inte passar in på de andra forumskategorierna som rör hela 200 serien
Bönan
Inlägg: 56
Blev medlem: 17 mars 2015, 13:54
Ort: Orsa

Clips till navkapslar

Inlägg av Bönan »

Försöker hitta dessa, de har utgått hos Volvo. Nr 1272205. Nån som vet vad de heter på svenska och var man ev kan hitta? Heter "spring anchorage" på engelska.

Bild
StefanM
Inlägg: 133
Blev medlem: 22 januari 2014, 12:03
Ort: Torpshammar

Re: Clips till navkapslar

Inlägg av StefanM »

har du bett att de söker hos alla återförsäljare när du frågat? De gör oftast inte det nämligen utan säger bara utgått för att slippa göra nå mer. Har du tur kan det ju ligga nånstans. Vad de heter på svenska är ju ganska irrelevant så länge du har artikelnumret.
Bönan
Inlägg: 56
Blev medlem: 17 mars 2015, 13:54
Ort: Orsa

Re: Clips till navkapslar

Inlägg av Bönan »

Ska göra ett försök om ingen jag känner har liggande. Tänkte att det gick att googla fram något om man har det svenska namnet då allt som kommer är utländska sidor när jag googlar på numret.
StefanM
Inlägg: 133
Blev medlem: 22 januari 2014, 12:03
Ort: Torpshammar

Re: Clips till navkapslar

Inlägg av StefanM »

det beror nog mest på att det kanske är fler utländska firmor som ligger ute med databaser från volvo som bas i deras hemsida. Utomlands är det ju vanligt att de bara har prisfiler istället för direktkontakt med göteborg och det är nog lätt hänt att såna kommer på vift. Därför dyker det oftast upp detaljer hos sådana som har utgått sen länge.

Be att volvo gör ett återförsäljarsök som sagt, det får de göra manuellt vad jag vet och är lite mer moment än att bara titta normalt så de skippar ju oftast det när de ser att det har utgått. Kundservice på det viset är ingen prio ett numera.
Skriv svar