Lite bilder på söndagsbilen

Foto & film , endast eget material eller material som inte bryter mot upphovsrätten.
Mattias S
Inlägg: 6
Blev medlem: 11 juli 2014, 19:06

Lite bilder på söndagsbilen

Inlägg av Mattias S »

image.jpg
image.jpg
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
BERTONE
Inlägg: 298
Blev medlem: 23 november 2011, 17:29

Re: Lite bilder på söndagsbilen

Inlägg av BERTONE »

Ser ut att vara en fin bil, gärna mer info o bilder.
Ludde240
Inlägg: 28
Blev medlem: 23 november 2011, 13:11

Re: Lite bilder på söndagsbilen

Inlägg av Ludde240 »

Trevlig bil du har!
Mattias S
Inlägg: 6
Blev medlem: 11 juli 2014, 19:06

Re: Lite bilder på söndagsbilen

Inlägg av Mattias S »

Kan väl ta lite snabb info, köpte den november 2013 av en bekant som undrade lite nyfiket vad man gjorde med en gammal 245a körde den till skrot ? Var via dödsbo för massa år sedan och den hade blivit stående. Jag svarade nej för tusan, och hämtade den. Grejade med den under vintern och gjorde service bytte ut lite slit delar och till våren blev det besiktning. Gick ingen utan anmärkning! Oboy vad nöjd man blev, bilen hade ju ändå stått avställd i en verkstad i över 15 år. Körde med den över sommaren 2014 och var en av dom roligaste bilarna jag ägt, responsen från folk var det roligaste, alltid beröm och glada miner :) Fick dock sälja bilen till hösten då jag är utan garage och tyckte inte det kändes rättvist att den skulle stå ute. La ut den på blocket och mindre än 5 dagar var den såld.

Var en rolig sommar i en underbar bil som väckte barndomsminnen och kommer stunder när man saknar den. Får tänka positivt, jag var med och räddade en 240 undan skroten ?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar