VROM 2012

Foto & film , endast eget material eller material som inte bryter mot upphovsrätten.
Råda
Donator
Donator
Inlägg: 425
Blev medlem: 21 november 2011, 17:57
Ort: Örebro
Kontakt:

VROM 2012

Inlägg av Råda »

För er som inte var där:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Jonas Anderot
Hot Rod Nisse
Inlägg: 226
Blev medlem: 28 november 2011, 17:38
Ort: Karlstad/Sweden
Kontakt:

Re: VROM 2012

Inlägg av Hot Rod Nisse »

Många härliga bilder du hadde där "Råda".... du har inga bilder på den vita PV med husvagnen, det är den vita PV 444 California 56:a med gul US-inredning som jag har på bilder här på forumet, husvagnen brukar han annars ha efter en grön Opel Kapitän 1951:a !!! 8-)

Bild
Tilly
Inlägg: 333
Blev medlem: 26 november 2011, 17:13
Ort: Kungälv

Re: VROM 2012

Inlägg av Tilly »

Många fina bilder på många fina bilar. Jag tycker det kändes som det var större i år, både antal bilar och marknaden. Kul också att 240 och 740 nu på allvar är representerade, det är inte många år sedan det räckte med 10 platser för 240-serien.

Tyckte marknaden var mycket bra i år. Retfullt dock när man hittar nya Volvo original trösklar till salu samtidigt som man har en bil stående i garaget för tröskelbyte och irriterar sig på den dåliga passformen.

Min egen bil ställde jag faktiskt på besöksparkeringen :oops: Dock var denna visit snabbt påkommen och bilen var varken tvättad eller polerad så då kändes det inte lika kul att ställa ut. Men nästa år blir det att stå inne på området!
244 DL -78 | 244 GL -87 | 740 GL -86
Bild
Råda
Donator
Donator
Inlägg: 425
Blev medlem: 21 november 2011, 17:57
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: VROM 2012

Inlägg av Råda »

Hot Rod Nisse skrev:Många härliga bilder du hadde där "Råda".... du har inga bilder på den vita PV med husvagnen, det är den vita PV 444 California 56:a med gul US-inredning som jag har på bilder här på forumet, husvagnen brukar han annars ha efter en grön Opel Kapitän 1951:a !!! 8-)
Kollade igenom bilderna jag tog, verkar inte fått med det ekipaget alls.

Tilly skrev:Många fina bilder på många fina bilar. Jag tycker det kändes som det var större i år, både antal bilar och marknaden. Kul också att 240 och 740 nu på allvar är representerade, det är inte många år sedan det räckte med 10 platser för 240-serien.

Min egen bil ställde jag faktiskt på besöksparkeringen :oops: Dock var denna visit snabbt påkommen och bilen var varken tvättad eller polerad så då kändes det
inte lika kul att ställa ut. Men nästa år blir det att stå inne på området!
Jag har varit där de senaste tre åren och det känns som 2/700 bilvit vanligare under den tiden. Iofs vet jag inte hur mycket folk på den träffen uppskattar en "böttsänkt" 740 som min :P Ja jag såg din 244 stå där och skämmas, fick med den på bild ;)
Bild
Bild
Bild
Jonas Anderot
Tobbe
Inlägg: 436
Blev medlem: 23 november 2011, 20:55

Re: VROM 2012

Inlägg av Tobbe »

"Råda" Din 740 ser förbannat grym ut på bilderna. KEC 719 är det en 265:a? Tror jag såg den bilen i Ugglarp tidigare i sommar, man hajar ju till när man ser en sån gammal pärla, dem är ju inte värst vanliga nuförtiden.

Edit: Såg på transportstyrelsen att det var en 245:a, fin var den iallafall.
Ludde240
Inlägg: 28
Blev medlem: 23 november 2011, 13:11

Re: VROM 2012

Inlägg av Ludde240 »

Tobbe skrev:"Råda" Din 740 ser förbannat grym ut på bilderna. KEC 719 är det en 265:a? Tror jag såg den bilen i Ugglarp tidigare i sommar, man hajar ju till när man ser en sån gammal pärla, dem är ju inte värst vanliga nuförtiden.

Edit: Såg på transportstyrelsen att det var en 245:a, fin var den iallafall.
Kul att du gillar min 245:a :P
pvfreak
Inlägg: 90
Blev medlem: 28 november 2011, 16:18

Re: VROM 2012

Inlägg av pvfreak »

Har ett par bilder på mitt ekipage som även det var med på Vrom.

Här är när vi hämtade det kvällen innan
Bild

Och här är vi ute på första kontrollen på rallyt som vi hade
Bild

På söndagen då det var kanonväder
Bild
Skriv svar