Ser ut att vara en 265GL -76 tycker jag.BERTONE skrev:är den blåe kombin en 265:a eller 245:a verkar vara en usa modell.
oxå en kompis till min 262GL.
Edit: Varför skrev jag -76? Kan lika gärna vara -75.
Ser ut att vara en 265GL -76 tycker jag.BERTONE skrev:är den blåe kombin en 265:a eller 245:a verkar vara en usa modell.
oxå en kompis till min 262GL.
Som dessutom fallit ur registret, dvs, den har nog stått där ett bra tag.D.E skrev:Ser ut att vara en 265GL -76 tycker jag.BERTONE skrev:är den blåe kombin en 265:a eller 245:a verkar vara en usa modell.
oxå en kompis till min 262GL.
Om det är 80:an du menar så var den, om jag inte minns fel, helt rostfri då. Det lär den ju knappast vara nu med tanke på underlaget. Innan moderkortet på min förra dator brann upp för två år sedan (och förstörde hårddiskarna ) hann jag spara en hel del bilder på den som ägaren mejlade till mig.HFL skrev:En av hans 242 GT blev importerad till Sverige 2006.
Vad var hans inställning till bilarna då? Vad har han för mål? Vill han renovera alla och kunna köra med dem eller?GT-Mannen skrev:Om det är 80:an du menar så var den, om jag inte minns fel, helt rostfri då. Det lär den ju knappast vara nu med tanke på underlaget. Innan moderkortet på min förra dator brann upp för två år sedan (och förstörde hårddiskarna ) hann jag spara en hel del bilder på den som ägaren mejlade till mig.HFL skrev:En av hans 242 GT blev importerad till Sverige 2006.
För övrigt fick jag det till fyra stycken 242 GT. En 78:a (där bakrutan ligger lös), två 79:or och så 80:an. Hade väldigt gärna vela haft samtliga, men har varken plats eller tid för dom.
/Håkan
Jadu, intrycket jag fick då var att 80:an bara skulle snyggas till (den saknade lite smådetaljer då). Hade ingen aning om att han hade dom andra bilarna förrän nu.mackan skrev:Vad var hans inställning till bilarna då? Vad har han för mål? Vill han renovera alla och kunna köra med dem eller?GT-Mannen skrev:Om det är 80:an du menar så var den, om jag inte minns fel, helt rostfri då. Det lär den ju knappast vara nu med tanke på underlaget. Innan moderkortet på min förra dator brann upp för två år sedan (och förstörde hårddiskarna ) hann jag spara en hel del bilder på den som ägaren mejlade till mig.HFL skrev:En av hans 242 GT blev importerad till Sverige 2006.
För övrigt fick jag det till fyra stycken 242 GT. En 78:a (där bakrutan ligger lös), två 79:or och så 80:an. Hade väldigt gärna vela haft samtliga, men har varken plats eller tid för dom.
/Håkan
Hade jag mer än gärna gjort, priset är det inget fel på, men avståndet för en bil som inte går för egen masikn är tyvärr för långt.Cpt Tuttle skrev:Kom och rädda min 164E från samma öde till nästan inga pengar alls i stället för att sitta här och beklaga er...
Instämmer ! Såg ett par som man blev sugen på att fixa upp ..janneR skrev:Vi får väl åka dit i samlad trupp och ge ett bud på bilarna.
Mvh Janne