Volvo 240 glt -80 Rostbilder.

Foto & film , endast eget material eller material som inte bryter mot upphovsrätten.
240GLT80
Inlägg: 41
Blev medlem: 1 oktober 2013, 15:54
Ort: Ånäset

Volvo 240 glt -80 Rostbilder.

Inlägg av 240GLT80 »

Igårkväll så fick 80an komma fram igen efter att stått under snön isärplockad länge, kunde inte låta bli att knäppa ett par bilder nu när solen började komma fram...

Fälgen fram ser ju iaf bra ut... :roll:

Bild

Saknas lite grejor..

Bild

Kunde inte låta bli att ta bort lite skräp...

Bild

Rost.... :cry:

Bild

samma här....

Bild

Tomt...

Bild

Fy vad ytrost, tur att bakskärmarna ska bytas längre fram...

Bild

ser bättre ut på denna sida konstigt nog.. vita 240n i bakgrunden ser ovetande ut om vad den kommer råka ut för..

Bild

Bild

Bild

Som jag sa till Volvobossen igår när vi släpade fram bilen... Den ser snabb och sportig ut redan i detta skede... måste va färgen som gör det :lol:

Bild

Oj det blev visst många bilder! :D nåja, alltid är det nån som gillar att se rost... för ingen vet väl hur en rutten gammal 240 ser ut? :D
Volvo 240 GLT 1980
Tobbe
Inlägg: 436
Blev medlem: 23 november 2011, 20:55

Re: Volvo 240 glt -80 Rostbilder.

Inlägg av Tobbe »

Jag tycker det är rätt intressant o kolla på rost oavsett hur många gånger man har sett det, man börjar fantisera om hur den skulle kunna se ut utan det norska kromet.
240GLT80
Inlägg: 41
Blev medlem: 1 oktober 2013, 15:54
Ort: Ånäset

Re: Volvo 240 glt -80 Rostbilder.

Inlägg av 240GLT80 »

Tobbe skrev:Jag tycker det är rätt intressant o kolla på rost oavsett hur många gånger man har sett det, man börjar fantisera om hur den skulle kunna se ut utan det norska kromet.
Visst är det så... numera tycker man inte att denna är så hemsk när man sett hur 245an såg ut.... och jag blev nästan sugen att laga den också :lol: :roll: nädu det går inte för sig, någon gräns må man ju ha... :D
Volvo 240 GLT 1980
Skriv svar