Ideer och synpunkter

Lägg förbättringsförslag och eventuella felrapporter här.
Råda
Donator
Donator
Inlägg: 425
Blev medlem: 21 november 2011, 17:57
Ort: Örebro
Kontakt:

Ideer och synpunkter

Inlägg av Råda »

Ang annonsdelen så borde det rensas upp, ligger annonser som är från 2012. Något automatiskt system som tar bort annonser efter ex antal månader, typ 3.

Ang kategorierna så finns det på tok för mycket kategorier. Ett fourm med färre kategorier blir mer lättsurfat, speciellt när forumet inte är superfyllt av akrivitet. Ju färre desto bättre.

Tex,
Slå ihop Bensin, Diesel och E85 till Motor
Slå ihop Elsystem och billjud
Ta bort "styling & bilvård, Däck &fälg" styling bilvård ryms i kaross och däck fälg ryms i hjulupphängning bromsar.
Slå ihop tradera och blockettrådarna och lägg i säljes delen.
Jonas Anderot
Volvo245GLT
Donator
Donator
Inlägg: 509
Blev medlem: 21 november 2011, 17:37
Ort: Ljusne
Kontakt:

Re: Ideer och synpunkter

Inlägg av Volvo245GLT »

Bra förslag! :)

Blocket- och Tradera-tråden kan gott slås ihop då det är så få nya inlägg i dessa, men tycker den passar bäst under Offtopic då det kan handla om alla möjliga sorters annonser med efterföljande diskussion.
Känns inte speciellt lyckat som 700/900-forumet gjort och lagt den under Säljes... Är ganska sällan jag kollar den tråden numera, och aktiviteten i den verkar ha minskat en del. :roll:

Om det blir tal om att förändra kategorierna så skulle det nog inte skada att se över det språkliga lite.
Felaktigt bruk av gemener och versaler i rubriker och beskrivningar, inblandad engelsk text i vissa av beskrivningarna, felslag ("altermativa bränslen"), mellanslag där de inte hör hemma, särskrivningar ("200 serien")...
Småsaker mest, och ska jag säga med mina meningsuppbyggnader och felstavningar, men ändå. :)
245 GL -90 "OFE" | 245 DL -77 "FAZ" | 244 GLE -89 "EDM" | V90 -98 "PBG"
samt KABE'n och en hel del 2/7/900-bilar på tillfälligt besök!
Användarens profilbild
JimmyW
Inlägg: 129
Blev medlem: 23 november 2011, 10:12
Ort: Växjö

Re: Ideer och synpunkter

Inlägg av JimmyW »

Tradera och Blocket trådarna är sammanfogade och flyttad till "Övrigt Säljes/köpes/Bytes" som "Blocket/Tradera mm."
Skriv svar