Verktyg

Här pratar vi om allt mellan himmel och jord.
Paul.martinsson
Inlägg: 40
Blev medlem: 5 augusti 2013, 13:28
Ort: Östersund

Verktyg

Inlägg av Paul.martinsson »

Hej.
Såg denna annons nyss.
Kan det vara ett bra köp för någon som inte har så mycket verktyg
Mer än lite från jula och biltema?



http://autoexperten.se/Erbjudanden/Kamasa_K25016/


Med vänlig hälsning,
Götesson
Inlägg: 309
Blev medlem: 22 november 2011, 13:00
Ort: Jönköping (Ryd)

Re: Verktyg

Inlägg av Götesson »

priset är ju halverat så man borde ju göra ett bra köp. :) Vet dock inte hur stor kvalité skillnad de är mellan märkena.
En sak vet jag iaf, och det är att man ångrar sig om man "nöjer" sig med en mindre pga av pris. Man ska köpa större än man tror att man klarar sig med :D
// Benjamin Filip Götesson
Råda
Donator
Donator
Inlägg: 425
Blev medlem: 21 november 2011, 17:57
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Verktyg

Inlägg av Råda »

Kamasa är inga dåliga grejor tycker jag
Jonas Anderot
Amarace
Inlägg: 440
Blev medlem: 21 november 2011, 20:20
Ort: Dorotea

Re: Verktyg

Inlägg av Amarace »

Kamasa är sämre än Bahco tycker jag (även nyare bahco är bättre). Och att ordinarie pris på den där satsen är dubbelt upp innebär ju inte att det här är ett superpris, kolla andra ställen så ser du att det finns för ungefär samma pris (har då sett på affärer).
Men Kamasa är ju absolut inte dåligt, så det är en bra sats som du klarar dig långt med.

En Bahco-sats som motsvarar den där går på samma summa ungefär, t.ex Jula säljer en sån.
http://www.jula.se/hylsnyckelsats-1-4-1 ... 106-140002

Har haft en sån sats i 12 år nu och är som ny fortfarande. Mycket bra.
144-67 | 145-69 | 145-73 | 244GL-79 | 244DL-85
Bild
Lazze S
Inlägg: 824
Blev medlem: 22 november 2011, 11:41

Re: Verktyg

Inlägg av Lazze S »

Bahcosatsen säljs av vissa matbutiker typ Ica Maxi för 999.- emellanåt. Dom har tydligen köpt in ett större parti och därav priset. Ibland tar dom 1999.- , och veckan efter 999.-, så det gäller att köpa den på rätt vecka.
Paul.martinsson
Inlägg: 40
Blev medlem: 5 augusti 2013, 13:28
Ort: Östersund

Re: Verktyg

Inlägg av Paul.martinsson »

Hej!

Det blev att jag köpte kamasa lådan.
Tänkte så att jag tar hem den och känner och klämmer lite på den :D
Tycker att den känns riktigt bra, men om man har jula verktyg så kanske allt annat gör de.

Bild

Lazze S skrev:Bahcosatsen säljs av vissa matbutiker typ Ica Maxi för 999.- emellanåt. Dom har tydligen köpt in ett större parti och därav priset. Ibland tar dom 1999.- , och veckan efter 999.-, så det gäller att köpa den på rätt vecka.
Det var ju inget dåligt pris!

Amarace skrev:Kamasa är sämre än Bahco tycker jag (även nyare bahco är bättre). Och att ordinarie pris på den där satsen är
dubbelt upp innebär ju inte att det här är ett superpris, kolla andra ställen så ser du att det finns för ungefär samma pris (har då sett på affärer).
Men Kamasa är ju absolut inte dåligt, så det är en bra sats som du klarar dig långt med.

En Bahco-sats som motsvarar den där går på samma summa ungefär, t.ex Jula säljer en sån.
http://www.jula.se/hylsnyckelsats-1-4-1 ... 106-140002

Har haft en sån sats i 12 år nu och är som ny fortfarande. Mycket bra.

Hehe ja 12 år är ju en bra tid.
Då är kanske priset per användning på den satsen ganska låg!
Lazze S
Inlägg: 824
Blev medlem: 22 november 2011, 11:41

Re: Verktyg

Inlägg av Lazze S »

Paul.martinsson skrev:Hej!
Lazze S skrev:Bahcosatsen säljs av vissa matbutiker typ Ica Maxi för 999.- emellanåt. Dom har tydligen köpt in ett större parti och därav priset. Ibland tar dom 1999.- , och veckan efter 999.-, så det gäller att köpa den på rätt vecka.
Det var ju inget dåligt pris!


Fick min till ett lägre pris då nån klantat sej att lägga fel pris på streckkoden. Då jag betalade med kort märkte jag inte det förrän efteråt. Dan efter hade dom rättat till det men många hade köpt till det lägre priset (49.-)
Skriv svar