Reflex för stötfångare

Allt rörande styling , hur man ta hand om sin bil och vilka däck & fälg man ska välja.
Skriv svar
242dl84
Donator
Donator
Inlägg: 35
Blev medlem: 2 december 2011, 17:11

Reflex för stötfångare

Inlägg av 242dl84 »

Någon som har handlat från den här Holländska "butiken" någon gång?

http://www.volvogue.com/Volvogue_Reflec ... riping.php

Skulle väl annars kunna vara en perfekt produkt för ex dekaltrim.nu.
Eller finns det att hitta nytillverkat på något ställe i Sverige som jag missat?

//Anders
PH_
Inlägg: 181
Blev medlem: 14 december 2011, 16:42

Re: Reflex för stötfångare

Inlägg av PH_ »

Vilket sammanträffade, jag trodde att det väntades en "var köpa reflex - tråd" och tänkte tipsat om den holländska sidan.

Har inte handlat därifrån själv - Än.

Är dock sugen på att inhandla reflexer samt nyckelämne därifrån. :)

Har inte funnit detta någon annanstans..
242dl84
Donator
Donator
Inlägg: 35
Blev medlem: 2 december 2011, 17:11

Re: Reflex för stötfångare

Inlägg av 242dl84 »

Jo, jag har sett denna sidan ett tag men jag har inte kontaktat dem. Sidan är väl inte 100% uppdaterad / underhållen men det är ju inte en web-sidas bling-bling effekt som är det intressanta här. Reflexerna har jag sett på andra ställen också men inte i närheten lika seriöst framställda som visas här. Jag är lite tveksam till de gamla som handlas dyrt på bla Tradera. Även jag har intresserat mig för nyckelämnena.... (Jag kanske får snacka med en arbetskollega med Holländskt påbrå när jag träffar honom vid tillfälle - han är för övrigt ägare till ambulansen som varit aktuell i dagarna på bla klassiker.nu)
Lazze S
Inlägg: 824
Blev medlem: 22 november 2011, 11:41

Re: Reflex för stötfångare

Inlägg av Lazze S »

Jag råkade av ett tillfälle hitta en ny sats original till 81-. Gissa priset ?
242dl84
Donator
Donator
Inlägg: 35
Blev medlem: 2 december 2011, 17:11

Re: Reflex för stötfångare

Inlägg av 242dl84 »

Hittade? 0 kr? :D
Erling
Inlägg: 34
Blev medlem: 22 november 2011, 07:56

Re: Reflex för stötfångare

Inlägg av Erling »

Jag har handlat nycklar - dyra, men mycket bra service. Jag vill inte tveka handla från dom senare.
Tilly
Inlägg: 333
Blev medlem: 26 november 2011, 17:13
Ort: Kungälv

Re: Reflex för stötfångare

Inlägg av Tilly »

Jag har köpt stötfångarreflex-stripes på VROM direkt av han som driver den sidan. Själva stripen håller mycket hög kvalitet men jag kan ju inte uttala mig om hur själva logistiken fungerar.
244 DL -78 | 244 GL -87 | 740 GL -86
Bild
Lazze S
Inlägg: 824
Blev medlem: 22 november 2011, 11:41

Re: Reflex för stötfångare

Inlägg av Lazze S »

242dl84 skrev:Hittade? 0 kr? :D
125.- på Volvo. Nu såld till en på forumet.
242dl84
Donator
Donator
Inlägg: 35
Blev medlem: 2 december 2011, 17:11

Re: Reflex för stötfångare

Inlägg av 242dl84 »

Lazze S skrev:
242dl84 skrev:Hittade? 0 kr? :D
125.- på Volvo. Nu såld till en på forumet.
Tänkte att jag skulle hört om det fanns något liggande på lagret när jag hämtade strålkastarna (se annan tråd) men jag glömde. Därefter har jag inte engagerat mig så mycket. Inte haft tid. Jag behöver undersöka hur man utför överföring till bankkonto i "EU-bank" (nej, jag har aldrig gjort det) samt att jag känner jag att det måste börja bli stopp i "investeringar" (får väl se avkastningen som glädje) för detta året. Med förvaring, skatt, försäkring, div nödvändiga rep, köpta delar mm så har jag passerat 30 kkr. Detta för att ha kört motsvarande ca en tank bensin under året... Så det får nog bli nästa år istället. Måste sansa mig, har ju en bruksbil också. Annars att jag ev via kontakt har möjlighet att kunna slippa fraktkostnaden åtminstone.

125 kr på Volvo. Vågar jag fråga hur många % inflation ut-priset från Lazze slutade i?
Lazze S
Inlägg: 824
Blev medlem: 22 november 2011, 11:41

Re: Reflex för stötfångare

Inlägg av Lazze S »

242dl84 skrev:125 kr på Volvo. Vågar jag fråga hur många % inflation ut-priset från Lazze slutade i?

Han handlade annat så han fick med satsen på köpet, dvs 0.- i vinst. Bra köpare. Dom låg ju ändå bara och skräpade för mej.
Skriv svar